دیگه ۲۹ هفته هستی. زعفرون کمی تو غذا اشکال نداره. ۳ ماه اول میگن بیشتر باید مواظب باشی. تازه زعفران تو غذا خطر نداره. شربت یا چای زعفران نباید بخوری
یکم بخور چون بقیه چیزاشم گرمیه
ما کلا تو کاچی زعفرون نمیریزیم
بجاش یکم زردچوبه میریزیم برای زائو یا دوران پریودی
چون زعفرون خونریزی رو تشدید میکنه
با شیره انگور درست کن زعفران نریز
خوش بحالت میتونی بخور
بخور عزیزم در حد ی کاسه کوچیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.