هوس کاچی کردم🥲🫠

۳ پاسخ

نباید بخوریم؟

با زردچوبه درست کن بخور

منم!
یکی از فامیلامون بارداره میگفت میخورم اتفاقا خیلیم مفیده
ولی خب من هم میترسم هم اینکه بلد نیسم درست کنم درحد یه قاشق بخورم🙂🫤

سوال های مرتبط

مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فراز و فرهان💫 مامان فراز و فرهان💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری