میتونم کاچی بخورم خطرناک نیس
خیلی هوس کردم
#انومالی بارداری

۸ پاسخ

برای بعد زایمان میخوام درست کنم دستور کامل کاچی رو بهم میدین تا حالا نخوردم ممنون میشمم😋😋😋

به جای زعفران زردچوبه بریز

من چند روز پیش ی کاسه کوچیک خوردم دیکه دلم خاست نتونستم نخورم

چرا خطرناک باشه بخور نوش جونت

بنظرم یکم بخورین. چون گرمه

چون گرمه ممکنه بچت زردی بیاره

منم هوس کرده بودم اندازه نخود خوردم ترش کرد معدم😂

نه خيليم خوبه كه، بدون زعفران باشه

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی