خوردن کاچی نو هفته های من ضرر داره هوس کردم

۴ پاسخ

من تا یک ماه پیش هرروز صبحانه کاچی می‌خوردم

من هفتم پایین تر بود یکم خوردم

نه عزیزم

چرا ضرر داشته باشه؟
من تاحالا دوبار یه کاسه خوردم خداروشکر چیزی نشده

سوال های مرتبط

مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی