هوس کاچی کردم میشه بخورم یا ضرر داره؟

۳ پاسخ

اگه خودت درست میکنی نباات و دارچین و کمم بریز، خیلیم نخور، سعی کن تیکه تیکه بخوریش ت هفته، من اینجوری خوردم،

منم خیلی دوس دارررم باید ب یکی بگم برام درست کنه🫠🫠

بخور براي چي بد باشه
اگر داري يكم چهار مغز خام اسيب كن بريز توش

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی