سلام خانوما خیلی هوس کاچی کردم میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

من خوردم یکم چیزی نشد

اره بخور

من ك چندبن بار تاحالا خوردم مشكلي هم پيش نيومد

یکم دیگه صبر کن نخور بعد زایمانت خودتو باهاش خفع کن😂😂

نخوری

منم دلم خواس گفتن نع☹️

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی