من همین امشب برا شام اسنک پر سوسیس خوردم😁😁
منن چندباری پیتزا خوردم، ممکنه ورم کنی کم باشه ایرادی نداره
منم سه چهار باری تا حالا خوردم
من ک همیشه میخورم امشب هم خوردم
اره بخور الان دیگه آخرش هستی چیزی نمیشه
در حد کم
من چندبار خوردم چرا نتونی اخه برا دوسه بار ک اشکال نداره مصرف مداوم خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.