۷ پاسخ

من همین امشب برا شام اسنک پر سوسیس خوردم😁😁

منن چندباری پیتزا خوردم، ممکنه ورم کنی کم باشه ایرادی نداره

منم سه چهار باری تا حالا خوردم

من ک همیشه میخورم امشب هم خوردم

اره بخور الان دیگه آخرش هستی چیزی نمیشه

در حد کم

من چندبار خوردم چرا نتونی اخه برا دوسه بار ک اشکال نداره مصرف مداوم خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی