والا من میخورم از اول
اره بخور چ معنی داره ک نمیخوری در اصل الان باید غذاهای قدیمیا ک درس میکنن بخوری برا اینکه شیرت صاف شه زیاد شه و خونریزی داشته باشی تموم خون کثیف ازت خارج شه .. وگرنه در کنار اینا از اونام بخور .. ولی اگ سیب زمینی رو با روغن زرد سرخ کنی بهترم هس
چرا نخوری؟🙄
سیب زمینی باد داره بچه ت اذیت میشه من که تا دو ماهگی نخوردم
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.