۵ پاسخ

والا من میخورم از اول

اره بخور چ معنی داره ک نمیخوری در اصل الان باید غذاهای قدیمیا ک درس میکنن بخوری برا اینکه شیرت صاف شه زیاد شه و خونریزی داشته باشی تموم خون کثیف ازت خارج شه .. وگرنه در کنار اینا از اونام بخور .. ولی اگ سیب زمینی رو با روغن زرد سرخ کنی بهترم هس

چرا نخوری؟🙄

سیب زمینی باد داره بچه ت اذیت میشه من که تا دو ماهگی نخوردم

بله

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان نورا خانم🌸🍭🐥 مامان نورا خانم🌸🍭🐥 ۱۲ ماهگی