خیلی هوس کاچی کردم دو سه تا قاشق بخورم اشکالی داره؟

۱۰ پاسخ

من خوردم منتها گرمیاش رو حذف کردم

منم اون هفته مادرشوهرم برام درس کرد اما گفتن بده نخوردم اگه خیلی زعفران نداشته باشه ک طوری نیس

نه چرا اشکال داشته باشه؟

منم خورده بودم

من که هرچی دلم بخواد میخورم همه چی دست خداست

چجور مگن خب نیس

نوشه جونت بخور

ن من خوردم

عزیزم من تو بارداری زیاد می خورم کاچی خشیل و ..‌‌

بخورعزیزم هیچی نمیشه من چندروز پیش خوردم

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد