خانما هوس پفک کردم بخورم اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

من ک کلی چیپس و پفک و فست فود خوردم

چقذ سخت میگیرید من هرچی دلم بکشع میخورم

چون اواخر بارداری هستی فقط کم بخور عزیزم که بچه زردی نگیره

وااا چه اشکالی من که هر موقع هوس کنم میخورم

نبابا بخور عزیزم زیاد سخت نگیر

منکه عشقم پفک اشی مشیه.ولی به خاطر نمکش مجبورم نخورم منعم🥹🥹🥹🥹

ی بار هیچی نمیشه ولی اخرای بارداری هستی کمتر بخوری بهتره ک زردی نگیره

نه عزیزم اشکالی نداره بخور نوش جونت

نبابا بخور بره

من امشب ی دل سیر چیپس و پفک خوردم 😂

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد