هوس پفک کردم اشکالی نداره بخورم ؟؟

۴ پاسخ

بخور راحت

توروخدا اینجور نگید ما عداب وجدان میگیریم من خیلی خوردم

وای من هرشب یا هر دوسه شب یه بار میخورم دلمم میخاد 😋😋 بخور چیزی نمیشه

بخووووور نوش جووونت
من جديدا شبي ي بسته چيپس ميخورم
اصلانم ب زردي بچه ربطي نداره 🥴🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری