نه بابا بخور من همیشه میخورم
من خودم تو خونه درست میکنم میخوریم
معلوم نیس مواد داخلش تو مغازه چقد میمونه،اگه از بیرون سفارش میدی ازجایی سفارش بده ک مشتری خیلی داشته باشه موادشون تازه ست
نه منم میخورم ولی وقتی سفارش میدم تاکید میکنم نمکش رو کم بزنید تا فشار م زیاد جا به جا نشه چون نمک اصلا نمیخورم
هروز نمیخوری که طرر داشته باشه کل بارداری چن بارمیتونی بخوری
من چندباری خوردم. الانم سفارش دادیم بیارن.. هفته دیگه هم ان شاءالله بایدبرم دکتربیرون میخورم🫢
نه بابا بخور من که خیلی خوردم یه مدت هوسم رو فست فود بودد
من یه بار ساندویج کالباس خوردم حالم بد شد دیگه نخوردم اگر خونگی چیزی برای خودت درست کنی عالیه
ولی من دلم هوس ساندویج کثیفا که قبلا دبیرستان با نوشابه مشکی شیشه ای با سس تند میخوردیم خیلی دلم تنگ شده هععععییی یه روز با دخترم میرم
بخور
هرروز ک نمیخوای بخوری ک
عزیزم بخور مثلا دلت پیتزا میخواد از یه جای خوب بگیر با ماهی یه بار هیچی نمیشه
نه عزیزم
والا هیچ ایرادی نداره بخور نوش جونت
نه چه اشکالی
اتفاقا ما ناهار داریم شوهرم سفارش داده
من معمولا هر وقت هوس کنم میخورم
نه بابا بخور
منم یه چند باری خوردم
نه عزیزم فقط سعی کن کم بخوری
نه بابا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.