سلام خانما دلم یهو هوس پفک کردم ضرر داره یکم بخورم؟

۸ پاسخ

نه اشکال نداره بخور

بخور بابا نوش جونت فقط زیاده روی نباید کنی

مشکلی نداره 🙄بخور نوش جون

من ک چندین بار خوردم

کمش ضرر نداره

من ک میخورم کم بخور

نه بابا بخور بره

قند فشار نداری بخور

سوال های مرتبط

مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان نی نی گوگولی مامان نی نی گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری