۵ پاسخ

در حدی که هوست بره بخور عیب نداره

چندتا دونه بخور زیادش هم برای قندت بده هم فشارت

کمش عب نداره ک عزیزم

زیاد نخور اشکال نداره

پفکم مگه قند داره؟؟؟ مگه فقط برای فشار بد نیست؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان احسان🩵 مامان احسان🩵 ۸ ماهگی
مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری