خانوما من هوس نسکافه کردم بخورم ضرر داره؟!

۶ پاسخ

من خوردم با شیر دیروز عجب حالی داد ولی اندازه یه قاشق ریختم

بخور اوکیه

بخور

بخور به عوض منم بخور نوش جون خودت نی نی والا

روزی ۱ شات اسپرسو میشه خورد فکر نمی‌کنم نسکافه اندازه قهوه کافئین داشته باشه

نه بابا بخور یه بار خوردن چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی