نسکافه هوس کردم شدید
میتونم بخورم ؟؟

۱۱ پاسخ

بخور منم خوردم تو بارداری .

اره بابا بخور من تا الان ده بار ایس لته خوردم با کافیین پایین البته ، نسکافه که خیلی کمه

اره بخور نوش جان همه چی میتونی بخوری

خانما این روزا خیلی بچه خودشو سفت میکنه سر شکمم سفت می‌کنه ک نمیتونم راه برم توپهلوم همش قمبل میکنه

اره بابا

منم چند روز پیش هوس کردم ی استکان -ب جوش ولی خیلی کم نسکافه ریختم

من که میخورم

از این کاپوچینو آماده ها مشکلی نداره کافئینش پایینه شما هم هفتت بالاست عزیزم .

اره بخور
زیادش میگن خوب نیست

بخور نوش جونت

اره بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مادر💓 مامان قلب مادر💓 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری