بخور منم خوردم تو بارداری .
اره بابا بخور من تا الان ده بار ایس لته خوردم با کافیین پایین البته ، نسکافه که خیلی کمه
اره بخور نوش جان همه چی میتونی بخوری
خانما این روزا خیلی بچه خودشو سفت میکنه سر شکمم سفت میکنه ک نمیتونم راه برم توپهلوم همش قمبل میکنه
اره بابا
منم چند روز پیش هوس کردم ی استکان -ب جوش ولی خیلی کم نسکافه ریختم
من که میخورم
از این کاپوچینو آماده ها مشکلی نداره کافئینش پایینه شما هم هفتت بالاست عزیزم .
اره بخور
زیادش میگن خوب نیست
بخور نوش جونت
اره بابا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.