خیلی هوس نسکافه کردم اگه بخورم چیزی میشه؟تاحالانخوردم

۱۸ پاسخ

نه عزیزم بخور من هفته ای ی بار می‌خوردم .الان ماه آخرمه دیگه میترسم بخورم فشارمو بالا ببره

حتا روزی یک کاپ قهوه هم مجازه… خیلی سخت نگیر

من تاالان سه چهاربارخوردم شکرخدامشکلی نداشته شکلات داغ هم چندباری خوردم من قبل بارداریم ماتاد کافئین بودم الان به زورخودمونگه داشتم

من ی چند باری خوردم 😁😁

نه بخور در حد هوس اشکالی نداره منم کاپوچینو هوس کردم چند باری درست کردم خوردم

بخور بابا من که میخورم

دکتر من گفت هفته ای یک بار مشکلی نداره

بخور یکبار طوزی نیس
منم ی بار خوردم

به جای منم بخور نوش جونت مهربون 🥰

نه بخور ایرادی نداره هفته ای یکی دوبار

اره میخوردم ت بارداری

چیزی نمیشه اگه هوس کردی رقیق درست کن بخور

بخور طوری نی

اگه تپش قلب و رفلاکس معده نداری ی بار خوردنش ایرادی نداره

من دو سال پیش سر دخترم ۱ لیوان میخوردم.ولی امسال چون قند دارم میترسم

کم بخور

من درست کردم در حد نیم لیوان کمتر خوردم ک هوس بره

نه کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد