۸ پاسخ

من که از اول بارداری تا الان خوردم بالای ۵بار

اره بابا هیچی نمیشه

بخور نفس... هوسه دیگه یبازش عیبی نداره

من تا الان ۳بار خوردم گلم بخور نوش جونت

یبار آره میتونی
تازه دکترا میگن ماهی یکباراشکال نداره ماهاخودمون حساسیم

آره میتونی

چون جیوه داره نخوری بهتره. خود ماهی رو بخور قزل آلا

من هوس بستنی مکنوم کردم سرما خوردم گلو دردم🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان مهیار و تیارا🧸 مامان مهیار و تیارا🧸 ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ ماهگی