من میخورم مشکلی نداشت تاحالا
بستگی داره ولی ترشی اونم از نوع فلفل نخوری بهتره من چیزای تند خوردم دخترم آلرژی گرفت و ریفلاکس البته خودم سر ارنجم یه کم کهیر میزد متوجه نبودم فکر میکردم از آلودگی هواس
نه عزیزم اشکال ندارع منم میخورم خداروشکر تا الان هم مشکلی نداشتم
بخور عزیزم ولی مواظب باش سوزش سر دل نگیری من خودم عاشق تندی و ترشیم منتهی هرکدوم اینایی که میخورم بعدش از معده درد و سوزش سر دل توبه میکنم
اگه دوس داری بخور ولی بچه از غذای تند اصلا خوشش نمیاد
منم چن باری با غذا در حد ۴ ۵ تا خوردم هر سری
بخور منم میخورم
بخور راحت یه دل سیر من کرانچی فلفلی عاشقشم وخوردم
بخور بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.