مامانا هوس ترشی فلفل کردم ضرر داره بخورم ؟

۹ پاسخ

من میخورم مشکلی نداشت تاحالا

بستگی داره ولی ترشی اونم از نوع فلفل نخوری بهتره من چیزای تند خوردم دخترم آلرژی گرفت و ریفلاکس البته خودم سر ارنجم یه کم کهیر میزد متوجه نبودم فکر میکردم از آلودگی هواس

نه عزیزم اشکال ندارع منم میخورم خداروشکر تا الان هم مشکلی نداشتم

بخور عزیزم ولی مواظب باش سوزش سر دل نگیری من خودم عاشق تندی و ترشیم منتهی هرکدوم اینایی که میخورم بعدش از معده درد و سوزش سر دل توبه میکنم

اگه دوس داری بخور ولی بچه از غذای تند اصلا خوشش نمیاد

منم چن باری با غذا در حد ۴ ۵ تا خوردم هر سری

بخور منم میخورم

بخور راحت یه دل سیر من کرانچی فلفلی عاشقشم وخوردم

بخور بابا

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی