کاچی بدون زعفرون ک مشکلی نداره خوردنش؟

۱۱ پاسخ

نه بابا با زعفرون هم مشکلی نداره

گرمی نخور

با زعفرون کم‌هم میتونی بخوری

ویارمه🥲میترسم بخورم خیلی طبعش گرمه البته کاچی به کنار قویماق بیشتر دلم میخواد

دلم خواست

عزیزم کاچی یه چیز دیگه هم توش داره که بشدت گرمیه

روغن محلی نزن، دارچین کم کلا طبعش گرمه

من همین الان خوردم نوش جون❤️😂

گرمی نخور

کلا نخوری بهتره

نه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی