۵ پاسخ

نه بابا من در هفته یه بستنی لیتری وانیلی میخورم بچه هم وزن میگیره 😂سخت نگیر بخور بره

منم همش چشام ناخنش گرفت و رسید خریدش خیلی دلم میخواد ناخن بذارم

من ب لباست و ناخنت توجه کردم ب بستنی ن😂😂😂😂
منم ناخن میخامممم

سعی کن بستنی رو ک خوردی پشتش 1/2لیوان آب بخوری

ن چ اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی