برای آزمایش تیرویید اشکال ندارع صبحونه بخورم

۴ پاسخ

نه عزیزم اگه آزمایشت فقط تیروئیده اشکالی نداره صبحونه نوش جان کنی

دکتر به من گفت نیاز به ناشتایی نداره

ناشتا باش

فک کنم باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری