قرص تییروید قند نداره درکل تاثبری رو جواب ازمایشت نداره
ولی خب من نخوردم برا یه روز چیزی نمیشه که
نه برو ازمایش بده بعد بخور
من واسه گلوکزم نخوردم چون آزمایشای دیگم بود
اگه قند خالیه بخور ربطی نداره
زنگ بزن به آزمایشگاه حتمابپرس من امروز زمگ زدم گفتم قبل آزمایش قند انسولینمو بزنم گفت آره روتین هرروز رو داشته باش
البته من قند بدون پودرگلوکز دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.