کاچی برا بعد زایمانه.نخوری اصلا
نه عزیزم تا آخر بارداری نخور
گرمه کاچی
خاهر گرمه نخور
نههههه خیلی گرمهههه.
با کاچی تا بعد زایمان باید خداحافظی کنی عزیزم،
درد سختیه منم کشیدم 🥲😅ولی چاره ای جز تحمل نداریم 😅😂😂
کلن تو تابستون باید بیخالش بشی تا نی نی بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.