دلم کاچی و حلوا میخواد میتونم بخورم؟

۱۰ پاسخ

بدون ادویه گرم درست کن

اره زعفرون کم بریز

حلوا مشکلی نداره من خوردم اولا اونم زیاذ

اره همونو هر کاری بگی کردم

منم خیلی دلم حلوا میخواد ولی یادندارم درست کنم

درحد هوس و یک قاشق بخور ولی خب تحمل کنی تا ۵ ماه به بعد بهتر میتونی استفاده کنی

نخوری بهتره

در حد یک قاشق حلوا عیب نداره اونم کم زعفرون
کاچی هم کم زعفرون

حالا من ویار بارداری ندارم

عوضش پدرم دراومد با سردرد

از دیشبم سرم دردمبکنه

کاچی نه چون هفتتم پایینه همش گرمیه منم خیلی دلم میخواد واقعا اما نمیخورم حلوا بخور یکم بدون زعفران

سوال های مرتبط

مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان گندم 🍓 مامان مامان گندم 🍓 ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری