چقد دلم حلوا یا کاچی میخواد، وای😋😋🤤

۴ پاسخ

حلوا ک خوردنش ب اندازه مشکل نداره
ولی کاچی گرمیجاته، بنظرم کم بخور

منم خیلی دلم میخوا

درست کن بخور نوشجونت
فقط سعی کن زعفرونشو کم بریزی

وای به به😉😉

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته هجدهم بارداری
مامان حدیث و حسام مامان حدیث و حسام ۷ ماهگی
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا 👶 🍼 مامان هدیه خدا 👶 🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری