من خیلی دلم کاچی میخواد چیکار کنم؟😭

۶ پاسخ

منم بدون زعفرون خیلی میخورم

میتونی توش گرمیجات نریزی

بدون زعفرون درست کن
با نبات و اب و ...

با شیره و شکر درست کن توش زعفران نریز

من که دلم جیگر میخواد چکار کنم 😬🤣

کاچی از آرد و آبه خب یذره هم توش زردچوبه بریز یه پیاله بخور دیگه چیزای گرم نریز زعفران اینا اصلا نریز

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری