من زکبار خیلی کم خوردم
ی کم بخور
زعفرونم نزن
ادویه های گرمم کم بزن
کلا کاچی خیلی گرمه
خیلی گرمه
بله ک ضرر داره
نه ضرر نداره بدون زعفران و دارچین درست کن یکم با کره و نبات اندازه یه پیاله بخور
عزیزم یکم بخور در حد یه پیاله ولی زعفران نریز
اره گرم برا بعد زایمانت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.