خانما تو بارداری کاچی ضرر داره دلم میخواد 🥹

۷ پاسخ

من زکبار خیلی کم خوردم

ی کم بخور
زعفرونم نزن
ادویه های گرمم کم بزن
کلا کاچی خیلی گرمه

خیلی گرمه

بله ک ضرر داره

نه ضرر نداره بدون زعفران و دارچین درست کن یکم با کره و نبات اندازه یه پیاله بخور

عزیزم یکم بخور در حد یه پیاله ولی زعفران نریز

اره گرم برا بعد زایمانت عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی