خانما خوردن کاچی در هفته ۱۴ ضرر داره؟

۹ پاسخ

بله گرمه قاعده آوره

گرمیه نخور

والا من تا حالا 3بار خوردم 😬 الان میبینم خانما میگن ضرر داره ولی چیزیمم نشد هربارم یه کاسه خوردم با روغن محلی 😋😁

کاچی رو ما وقتایی که پریود میشیم و وقتی تازه زایمان میکنیم میخوریم میگن گرمه رحم پاک بشه ولی توبارداری اصلا نمیخوریم

نخور بنظرم من زمان سقط میخوردم خونریزی و دفعم زیاد میشد

کاچی خیلی گرمه و ادویه های بو دار داره ممکنه بعدش بیوفتی رو عطسه

بله عزیزم ، کاچی برای دفع لخته و گرم شدن رحم در زمان پریودی خورده میشه ، اگر هوس کردی در حد یه قاشق چایخوری مزه کن فقط

کم روغن بخور
خیلی هم کم بخور در حد رفع هوس

میگن کاچی خیلی گرمه تو بارداری نباید خورد .

سوال های مرتبط

مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری