جگر نهایتا یک سیخ بازاری
اونم تو هفته پایین پیشنهاد نمیشه
ریسک نکن و نخور
دکتر بمن گفت باعث نقص عضو جنین میشه
میگن بهتره نخوری گلم
حالا نخور عزیزم.ریسک نکن
چرا انقدر همتون جگر هوس میکنید ومیخورید!؟😐😂
من سر بچه اولم گفتن بده نخوردم
سر دومی با ترس کمی خوردم
الان سومی رو باردارم فکر کنم هفته ۹ بودم انقدر خوردم که داشتم میترکیدم خیلیم چسبید با دنبه کبابی
خواهرمم تو بارداری در حدی میخورد که رنگ ادرارش قرمز میشد الان دخترش ۱۲ سالشه
مادرم سر داداشم که الان ۲۴ سالشه هرروز ناشتا جگر کباب میکرد میخورد
مطمئنم با یک بار خوردن چیزی نمیشه ، فقط از سلامت و تازگیش مطمئن باش
من دیشب خودم یه لقمه خیلی کوچولو به خاطر هوس وگرنه اونم نمیخوردم
در هر هفته ای ضرر داره دوستم
خیلی بچت خیلی کوچیک تو ۷ ماه یا ۸ ماه بخوری مشگلی نیس
جگر بچه رو سقط میکنه گلم
اره نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.