خوردن جیگر در هفته ۱۳ ضرر داره سرخ کرده؟

۱۲ پاسخ

جگر نهایتا یک سیخ بازاری
اونم تو هفته پایین پیشنهاد نمیشه

ریسک نکن و نخور

دکتر بمن گفت باعث نقص عضو جنین میشه

میگن بهتره نخوری گلم

حالا نخور عزیزم.ریسک نکن

چرا انقدر همتون جگر هوس می‌کنید ومی‌خورید!؟😐😂

من سر بچه اولم گفتن بده نخوردم
سر دومی با ترس کمی خوردم
الان سومی رو باردارم فکر کنم هفته ۹ بودم انقدر خوردم که داشتم میترکیدم خیلیم چسبید با دنبه کبابی
خواهرمم تو بارداری در حدی میخورد که رنگ ادرارش قرمز میشد الان دخترش ۱۲ سالشه
مادرم سر داداشم که الان ۲۴ سالشه هرروز ناشتا جگر کباب میکرد میخورد
مطمئنم با یک بار خوردن چیزی نمیشه ، فقط از سلامت و تازگیش مطمئن باش

من دیشب خودم یه لقمه خیلی کوچولو به خاطر هوس وگرنه اونم نمیخوردم

در هر هفته ای ضرر داره دوستم

خیلی بچت خیلی کوچیک تو ۷ ماه یا ۸ ماه بخوری مشگلی نیس

جگر بچه رو سقط میکنه گلم

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان گلی مامان گلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری