۴ پاسخ

من هوس کرده بودم مامانم پخت فقط توش زیره و زعفران نزد ...یه کوچولو گلاب و شکر و دارچین کم و بجاش هل زد .....تاحالا چند بار خوردم

قائده آوره

اره گرمه نخور داخلش زیره داره ضرر دارهف

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلی ❤️ مامان مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد