۴ پاسخ

من هوس کرده بودم مامانم پخت فقط توش زیره و زعفران نزد ...یه کوچولو گلاب و شکر و دارچین کم و بجاش هل زد .....تاحالا چند بار خوردم

قائده آوره

اره گرمه نخور داخلش زیره داره ضرر دارهف

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان تودلی ❤️ مامان مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد