سلام خانما خوردن کاچی ضرر داره یا نه

۵ پاسخ

برای ماه آخر بارداری خوبه چون قائده آوره

من ک خوردم دوتا بشقاب سییرم خوردم هیچی نشد تازه هفته های پااییین


هرچی دلت کشید بخور فقط درحدمتعادل

برا دوره شیردهی خوبه ولی بارداری ممنوعه

به شدت گرمی و قاعده آور هست ، نهایتا یه قاشق کوچیک بخور اگه هوس کردی

میگن بده ولی ی قاشق تو هفته تو فکر نکنم مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی