چقدر سخت میگیرید، بخور بره
نه نداره
من ارگانیک خریدم هم برگر هم سوسیس خونه درست میکنم میخورین
منم خیلی دلم هات داگ میخواد ولی وقت نشد بگیرم چند روزه خیلی بد دلم میخواد با سس قارچ زیاد و نوشابه پر از یخ😂😂😋😋😋
وا چقدر سخت میگیری بخور خب
من یکسره فست فود میخورم ویارمه بخور بابا نوش جونت
هرچیزی زیادش بده،همبرگر خوب سرخ بشه پنیر نداشته باشه خووبه خب،ولی به هرحال باید دقت کرد،من یه بار خوردم خونگی
من که چندبار خوردم خیلی دلم میخواد همش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.