خانما میتونم یدونه نسکافه بخورم خیلی دلم میخواد؟

۶ پاسخ

منم عاشق نسکافه ام ازدکترم پرسیدم گف چون سابقه ی سقط هم دارم حتی یبارم نبایدبخورم

دکترم میگفت هرروز بخوری ضرر داره نه مثلا هفته یاماهی یکی

اره بابا😂

نه عیب نداره بخور نوش جان

مشکلی نیست

با یه بار هیچی نمیشه که بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان سامیار👶🩵 مامان سامیار👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد