من دکترم گفت هرروز تا ۲۰۰ فکر کنم گفت میشه بخوری
ولی حقیقتا تو ذهنم نیست ۲۰۰ چی بود؟؟؟؟!؟؟
حتی من گفتم اب نمیخورم
گفت روزانه ۳تا چای بخور
بچه بیقرار میشه نخوری بهتره
آره عزیزم میتونی ی استکان بخوری
یدونه بخور . چه اشکال داره .ولی سعی کن ماهی یکی دوتا بیشتر نخوری .
کافئین به اندازه نیازه ولی اگه امروز چایی یا شکلات و اینا زیاد خوردی کم بخور
من ک هر روز میخورم تاکافئین ۲۰۰تا میشه خورد یه نسکافه نهایت ۵۰تا دارع
من عاشقشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.