سلام ۱۹ هفته میتونم یک لیوان نسکافه بخورم ؟؟

۷ پاسخ

من دکترم گفت هرروز تا ۲۰۰ فکر کنم گفت میشه بخوری
ولی حقیقتا تو ذهنم نیست ۲۰۰ چی بود؟؟؟؟!؟؟
حتی من گفتم اب نمیخورم
گفت روزانه ۳تا چای بخور

بچه بیقرار میشه نخوری بهتره

آره عزیزم میتونی ی استکان بخوری

یدونه بخور . چه اشکال داره .ولی سعی کن ماهی یکی دوتا بیشتر نخوری .

کافئین به اندازه نیازه ولی اگه امروز چایی یا شکلات و اینا زیاد خوردی کم بخور

من ک هر روز میخورم تاکافئین ۲۰۰تا میشه خورد یه نسکافه نهایت ۵۰تا دارع

من عاشقشم

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سیلین مامان سیلین هفته سی‌ام بارداری
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری