سردرد دارم میتونم نسکافه بخورم ؟

۷ پاسخ

وای من تو این هفته ها اوج سردردم بود استامینوفن ساده بدون کدئین بخور خب میشی

بخور عزیزم منم به شوهرم بگم بره برام بخره😁

قهوه یک فنجان در روز مجازه.

یه بار اشکالی نداره ولی میزان قهوه و کافئین کلا باید خیلی کم باشه تو بارداری، چایی قهوه شکلات تلخو شیرین کیک و بیسکوییت شکلاتی و بعضی داروها کافئین دارن حواست باشه در کل

این نسکافه فوری ها ک تاثیری ندارن بخور
فقط شکر و تفاله قهوس

تو این هفته عادیه...دیگه هیجده هفته اینا کلا سر دردت میره

بله عزیزم هیچ موردی نداره روزی یکبار هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان رايموند مامان رايموند ۹ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری