وای من تو این هفته ها اوج سردردم بود استامینوفن ساده بدون کدئین بخور خب میشی
بخور عزیزم منم به شوهرم بگم بره برام بخره😁
قهوه یک فنجان در روز مجازه.
یه بار اشکالی نداره ولی میزان قهوه و کافئین کلا باید خیلی کم باشه تو بارداری، چایی قهوه شکلات تلخو شیرین کیک و بیسکوییت شکلاتی و بعضی داروها کافئین دارن حواست باشه در کل
این نسکافه فوری ها ک تاثیری ندارن بخور
فقط شکر و تفاله قهوس
تو این هفته عادیه...دیگه هیجده هفته اینا کلا سر دردت میره
بله عزیزم هیچ موردی نداره روزی یکبار هیچ مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.