خانوما من میتونم نسکافه بخورم😫

۵ پاسخ

اگه قندت بالا نیست بخور کافئینم من شنبدم تا ۲۰۰ میلی گرم مجازه که همسزم میگفت میشه حدود یه اسپرسو اما باز دیدم نوشته که مامانایی کافئین میخورن تو بارداری بچشون ریزتر از اوناییه نخوردن

منم میخورم البته قاچاقی😅

من هفته ای یبار رو میخوردم ولی ضرر داره نمیخورم دیگ

منم قبلا میخوردم ولی دکترم گفت نخوری بهتره

آره بخور ولی خودتو عادت نده منم امروز یه قهوه خوردم

سوال های مرتبط

مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان رايموند مامان رايموند ۹ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سامیار👶🩵 مامان سامیار👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد