اگه قندت بالا نیست بخور کافئینم من شنبدم تا ۲۰۰ میلی گرم مجازه که همسزم میگفت میشه حدود یه اسپرسو اما باز دیدم نوشته که مامانایی کافئین میخورن تو بارداری بچشون ریزتر از اوناییه نخوردن
منم میخورم البته قاچاقی😅
من هفته ای یبار رو میخوردم ولی ضرر داره نمیخورم دیگ
منم قبلا میخوردم ولی دکترم گفت نخوری بهتره
آره بخور ولی خودتو عادت نده منم امروز یه قهوه خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.