خانوما نسکافه ضرر داره بخورم

۵ پاسخ

نه ضرر نداره
بازم از دکترت بپرس من پرسیدم هم قهوه و نسکافه اجازه دادن بازم بسته به شرایط خودتون داره

یکم بخور

قهوه اینا کلا خوب نیست ، خیلی هوس کردی یه کم بخور ولی زیاده روی نکن

نوش جونت بخور

کمش نه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی