مامانا میتونم نسکافه بخورم ؟ یا ضرر داره ☹️💔

۱۰ پاسخ

وای من یه ماه اول خیلی حساس بودن و هی می‌پرسیدم اینجا چی خوبه چی بد ولی از الان ب بعد نسکافه زعفرون تو غذا شوید کاکائو اینارو میخورم ولی در حد کم

نخوری بهتره

هر چیزی به اندازش خوبه من همچی میخورم ولی به اندازه

منکه میخورم هفته ای ۲تا

من ماهی یکی میخورم مشکلی نداره
حتی هفته ای یکی هم طوری نی

من میخورم
هفته ای یک الی دو بار
مصرف کم هر چیزی مشکل نداره

چای. قهوه. نسکافه چیزی که کافئین داره نخور

بخور

منکه هفته ی بارو میخورم

نخوری بهتره من خوردم یکم دل درد شدم

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رايموند مامان رايموند ۹ ماهگی