معده منم اسیدی میشه خیلی دکتر بهم داده خیلی خوبه
نه بخور منم میخورم کلن این شربت برای معده درد باردار هاست فقط به آدم عادی نمیدن
ب منم دکتر داده ضرری نداره
منم تا سوزش معده دارم میخورم
واسه معده فکر کنم
نه ضرر ک نداره
من لاکسی ژل میخورم شیثبیه همینه
یکی از مامانا دیدم اینو واسش دکتر نوشته بود وایه معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.