خانما انرژی زا میتونم بخورم؟؟ یا ضرر داره؟؟

۱۰ پاسخ

نه نخوزیاا

ن ضرر داره ی قلوپ‌ بخور

نخورعزیزم

نخور گلم ، دوران شیردهی هم همینطور

نخور

وایی خیلی بده

برای سونو انتی که جنین خواب بود آبمیوه بیدارش نکرد دکترم گفت انرژی زا بخورم 🤷🏻

وای خییییلی مضره.بمب ویتامین و قند و کافئینه بچت طفلی کپ میکنه.خیلی مضره

ضرر داره

نه نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری