سلام... شش ماهه باردارم خیلی حوس کردم میتونم انرژی زا بخورم؟

۶ پاسخ

اره من دو بار خوردم

من یه بار خوردم حواسم نبود روشو نخوندم مشکلی نبود
حالا شما یکم بخور نه همشو

روی بسته بندی زده که منع بارداری و شیر دهی داره

کم بخور من از دکتر پرسیدم که بخورم گفت هوسی خیلی کم

نه نخور روشم نوشته زنان باردار و شیرده ممنوع یکم نوشابه بخور فک کن انرژی زاس🤭

اره بابا بخور. ولی زیاده. روی نکن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری