اره من دو بار خوردم
من یه بار خوردم حواسم نبود روشو نخوندم مشکلی نبود
حالا شما یکم بخور نه همشو
روی بسته بندی زده که منع بارداری و شیر دهی داره
کم بخور من از دکتر پرسیدم که بخورم گفت هوسی خیلی کم
نه نخور روشم نوشته زنان باردار و شیرده ممنوع یکم نوشابه بخور فک کن انرژی زاس🤭
اره بابا بخور. ولی زیاده. روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.