خانما انرژی زا هوس کردم خیلی چیکار کنم

۹ پاسخ

خطر داره اصلا نخور

عزیزم بخور نصف نصف یه استکان بخور

آخه بد هوس کردم

جدی.

خیلی مضره

باعث سقط ميشه

خطریه

خطر ندارع ؟

نصفشو بخور،الانم بخوری شب خوابت میپره روز بخور

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی