خانوما انرژی زا ضرر داره؟؟؟

۱۳ پاسخ

یا خدا سمه سم😐

انرژی تازگیا میگن حتی برای آدم معمولی هم سرطان زاست چه برسه به خانوم باردار ،اصلا نخور مثل نوشابه اینا نیستا خیلی از کشورها تولیدشو متوقف کردن

خیلی خوب خوب نیست چون هم زربان قلب خودت و بچرو بالا میبره
ولی برای رفع هوس یه کوچولو ته استکان بخوری عیب نداره

انرژی زا خیلی ضرر داره و ممنوعه تو بارداری ، روی بطری هم نوشته در بارداری ممنوعه

اره من خیلی بی‌حال میشدم به دکتر گفتم انرژی زا بخورم گفت اگه میخوای بچت سقط بشه بخور

اره خیلی اصلا نخور

یه خورده مشکلی نداره

به شدت قند و کافئینش بالاس

چندباری خوردم دکتردیگه منع کرد...ضررداره

اره کافئینش بالاست

اره نخور

بله روش نوشته ک بر باردارا مناسب نیس

خیلی نخور

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان 💙 مامان رایان 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی
مامان دوتابچه مامان دوتابچه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری