خانومای گل انرژی زا تو هفته من ضرر داره؟

۸ پاسخ

نخور اصلا گلم

عززیزم انرژی زا تو کل بارداری ضرر داره
حتی روشونم نوشته برای خانمای باردار مجاز نیست

من خوردم چند هفته پیش و مرگ و ب چشم دیدم سنگین بود برام تا صب گلاب روت بالا آوردم و زجر کشیدم ،کلا دو قلوپ خوردم گفتن بخور دلت نخوادش گناهه

کلا انرژی زا برای آدم عادی هم ضرر داره چه برسه به شما که بارداری

منم خوردم

ببین اگر حوس کردی بخور ولی دائم نخور

اره نخور

بله.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیستم بارداری
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان جوجه🐥🩷 مامان جوجه🐥🩷 ۶ ماهگی