نخور اصلا گلم
عززیزم انرژی زا تو کل بارداری ضرر داره
حتی روشونم نوشته برای خانمای باردار مجاز نیست
من خوردم چند هفته پیش و مرگ و ب چشم دیدم سنگین بود برام تا صب گلاب روت بالا آوردم و زجر کشیدم ،کلا دو قلوپ خوردم گفتن بخور دلت نخوادش گناهه
کلا انرژی زا برای آدم عادی هم ضرر داره چه برسه به شما که بارداری
منم خوردم
ببین اگر حوس کردی بخور ولی دائم نخور
اره نخور
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.