دخترا من انرژی زا خوردم بنظرتون ضرر داره

۵ پاسخ

کافئین داره
دیگه نخور

دیگه خوردی ولش کن چرا میپرسی😅

من برای سونو انومالی خودش گفت بخورم بچرخه قشنگ

نباید بخوری ضرر من هوس کرده بودم دکترم اصلا اجازه نداد

دیگه خوردی رفته الان دنبال ضررش چرا میگردی 😂
نوش جون نی نیت

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرین💙 مامان آرین💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری