سلام دخترا من یدونه هویچ خوردم ضرر داره؟

۷ پاسخ

گروه روبیکا داریم میای عزیزم؟

نه ضرر نداره کمش ولی زیادش تو ماه های اول چون ویتامین A داره باید کم خورده بشه

امروز توی کلاسای بارداری گفتن از 16 هفته آب هویج هم میتونین بخورین در حد تعادل مثلا نصف لیوان
من ک از اول هویج میخوردم خیلی دوست دارم

نه گلم

نه چرا ضرر داشته باشه یعنی تو تا هفته ۱۹ رسیدی و تا الان هویچ نخوردی
چجوری ممکنه

نه عزیزم

نه😩😭😩

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی