من ده روز یه بار میخورم هویج بستنی دلم میکشه خدا رو شکر مشکلی نداشتم تا حالا
ماه های آخر دیگه سعی میکنم کمش کنم
من خودمم قبل سونو انومالی و ان تی یه لیوان آب هویج بستنی خوردم
زیاده روی خوب نیست اما یکی دوبار که عیب نداره
کم بخور منم گاھی اب ھویج میگیرم
بله عزیزم. نخور اصلا. ماه های اخر کمی در حد رفع هوس
میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.