سلام خانوما تو هفته من آب هویچ ضرر داره یانه؟

۶ پاسخ

من ده روز یه بار میخورم هویج بستنی دلم میکشه خدا رو شکر مشکلی نداشتم تا حالا
ماه های آخر دیگه سعی میکنم کمش کنم

من خودمم قبل سونو انومالی و ان تی یه لیوان آب هویج بستنی خوردم

زیاده روی خوب نیست اما یکی دوبار که عیب نداره

کم بخور منم گاھی اب ھویج میگیرم

بله عزیزم. نخور اصلا‌. ماه های اخر کمی در حد رفع هوس

میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری