خوردن عسل تو هفته ی من ضرر داره یانه؟

۳ پاسخ

اگ دیابت نداری مشکلی نداره

ن بابا بخور

در حد یکی دو قاشق نه واسه پرپشت شدن موهاشم میگن خوبه تو این هفته ها🥹

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی