قهوه تو بارداری ضرر داره ؟یدونه خوردم 30درصد عربیکا

۶ پاسخ

عزیزم درصد ۳۰به ۷۰ یا بقیه ترکیبا مدنظر نیست
مهم مقداری هست که شما میل کردین
و اینکه قهوه نسکافه و کاپوچینو اندازه یه فنجون کوچیک در هفته بعضی دکترا با توجه به شرایط مادر میگن مصرفش عیبی نداره

من بدون کافیین خریدم راحت میخورم

نخوری بهتره

یه شات قهوه اصلا ایرادی نداره ، کافئین زیاد میگن خوب نیست

طبق نظر پزشکم میگم: سه ماهه اول بهتره مصرف نشه
و بعد اون تا ۲۰۰‌میلی گرم کافئین که میشه حدود یه فنجون اوکیه کاملا
الان یه عده میان کلی میترسوننت ولی این نظر بهترین متخصصه شهرماست

نخوری بهتره کافئین بالایی داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری